Ingen ridning!

Hejsan! Jag skriver om EM dagen senare, men just nu kan jag ju i alla fall säga att jag inte har orkat rida de andra hästarna. Det kan jag erkänna, men jag är helt slut efter en riktigt intensiv dag. Har packat upp nu och allt och sedan har jag skött om Fly som blev riktigt trött idag. Just nu skulle jag verkligen vilja ha ett solarium efter allt jag läst om dem. Hon skulle få hjälp att både torka efter duschen och dessutom återhämta sig efter denna intensiva dagen. Erna och Humlan fick gå i skritten, men kan säga att jag hade ordentligt med skuldkänslor men de får ordentliga pass imorgon, då kommer Fly att få vila.
En lite poetisk bild på Fly :)
Kram J

2012-10-06 | 20:24:00 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback