Sökes

Hej! Nu är det så att två av de i mitt tävllingsteam har hoppat av, jag vet att det inte är så "inne" med tävlingsteam längre, men vi har i alla fall fortsatt för att det är väldigt roligt och främst är det ju träningar då som vi gör tillsammans. Det är allt möjligt och om man kan vara aktiv på mail och sånt så får man gärna vara med.
De som är med nu är:
Neiwada - Wild Wonder
I stuterimoon - Red Wine
J Soreca - Fly Like A Bird
 
Sedan har ju då som sagt två hoppat av nu p.g.a. tidsbrist och ofungerande datorer. Jättetråkigt... 
Så! Är ni intresserade av att vara med i tävlingsteamet så är det bara att maila mig (J) på [email protected]
Märk gärna mailet med ex. J tävlingsteam eller liknande.
Om ni inte vill vara med, så kan ni väl jättegärna sprida detta vidare? :)
Mums ;) <3
 
Kram J

2012-10-21 | 23:11:13 | J's inlägg | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Q

Alltså vad gör man när man e med i tävlingsteamet liksom?
Kram Q <3

Svar: Som jag skrev så tränar man mest, skicka mail för mer info.
Kram J
soreca.blogg.se

2012-10-22 // 07:28:21
» Pao

Jag vill vara med på Power Flush

Svar: Maila oss!
Kram J
soreca.blogg.se

2012-10-22 // 19:21:50
» Emilia

jag vill vara med på Sessan

Svar: Maila oss är du snäll!
Kram J
soreca.blogg.se

2012-10-22 // 20:47:16
» F på Rosendhal

har mejlat! :D Kul ide!
kram F

Svar: Tack!
soreca.blogg.se

2012-10-23 // 07:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback