Alla dessa hästar!

Hej!
Ja, idag fick jag testa att rida till dot lite. Dash, hennes bror fick stå kvar i hagen, han brydde sig inte, men dot blev som galen. Hon bara snodde runt och "flög" tillbaka till Dash, den konstiga hästen!
Jag test hoppade Classic lite, ja, det var ett tag sen vi hoppade så jag fick värma upp på lite lägre höjder. 80 cm gick hon fint, men när jag höjde till 1 m så gick det desto sämre. Vägringar och rivningar, måste börja träna mera!
Dissan slet sig ur hagen i morse. Alla ska få stå inne på nyårs afton. Ska hänga filtar för fönstren och sätta dot och dash i en föl box tillsammans. (så att inte dot blir galen)
Annars är allt bra! Just det!
JAG HAR BETÄCKT SWEETY MED EN HINGST! SÅ HON ÄR DRÄKTIG!

Nu får jag väl ett litet shettis föl till sommaren!
Vi ses!
Gott nytt år!
// R
Här kommer en bild på classic.
P.S ja, den kommer från en ridskolas hemsida, min kompis rider där!

2010-12-30 | 19:47:17 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback