S då!

jaja om du ska kalla dig R får la jag kalla mig S.

men dagen idag då : red först ut på en liten morgon terrängritt på Q :) det gick suuuuper bra! assa han ligger på topp nu!

Efter det tränade jag Power i dressyr -_-   . han hatar nämligen det så det blev ett par bockningar innan han fatta vem som bestämde ;)

När ridskole barnen började dyka upp fick jag ju hjälpa nybörjarna med sadel och tränsning :) efter 2 nybörjar lektioner hade jag special grupper för dom "duktigare/rutinerade ryttarna" då var det en kille som ramlade av på Sammy :O men det gick bra med honom (puhh!!).

Chassi är på bättringsvägen! blir hon bättre tills skolan börjar ska jag starta henne i LC:2 (Dressyr) och Q på REGIONAL hoppning (100 cm). wiiihhhoo!

Ska faktiskt försöka få Roxie i gymhana- (stavning)kondision ;) så att jag kan tävla henne i april eller nåt sånt :)


tänkte att ni kunde på en bild på Roxie och på Q.  OPS! Google bilder!!




Roxie <3



Prince Q <3

2010-12-29 | 20:48:46 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback