Suck...

Ja, ni såg att "clas" hade skrivit lite om hur hon tävlade. Ja, vi är tjejer! Ja, jag fick då som sagt Heta Arne. Men jag tycker att vi kallar mig "R" istället.
Jag har nyss tagit två hästar på prov, Dot och Dash. Båda är appalossor. Dot är 5 år, sto och Dash är 7 år, hingst. De är hel syskon och har då samma föräldrar.
Jag ville egentligen bara ha Dash. Jag tänkte ha honom som hopp häst, när jag vuxit ur Classic. Men dot  är så fäst vid sin bror så jag fick helt enkelt ta båda. Nu vet jag inte om jag ska köpa dem. Har de bara på prov ett tag.
Men men, Imon ska jag träna Classic, hon är en c-ponny men jag hoppar 1,10 med henne.
Den hästen har nämligen kvalat in till ponny SM! Men kom ej med tyvärr :p
Ja, det var nog allt.
Ses!
// R

2010-12-28 | 20:31:42 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback