1 2 3 4 dagen

ja, jag har lite saker jag vill säga! :) :

1. jag vill bara säga att ni e liiiiite elaka mot J. inget välkommen eller nåt? hon är lika mycket Soreca som jag, R och NI! så komentera hennes inlägg också så att hon känner sig välkommen :)

2. Roxie är såld till http://ponnypennystall.bloggsida.se/ !!!

3. vissa kan inte se videon som vi nyss la upp, sök då på youtube "soreca en regning dag" :)

4. och nu till det STORA. nu kommer jag att lämna ut Lolli på foder i 4 månader! så först till kvarn! och ni får INTE komentera att ni vill ha henne på foder utan ni MÅSTE maila till [email protected] . och vi ser vem som först mailar.
så klart ska ni ha lite info:

Lollipop (Lolli)

Ras: korsning.
Kategori: B-ponny.
Kön: sto.
Färg: fux.
U: okänd.
E: Östgårdens Candy.
Inrikting: Dressyr framförallt! men funkar i hoppnig.
ålder: 14.
temprament: min ögonsten! gör allt för sin ryttare!
hem viktigare än pris!!!!!



LOLLIPOP

så kom ihåg! FÖRST TILL KVARN!!!! och maila och märk mailet med "S Lolli" eller nåt liknande XD.
och inte alla kommer i sitt liv att få rida min lilla älskling, så passa på NU!

//S 

ps. glöm inte välkomna J !

2011-08-11 | 16:25:47 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Dimsdale

Jag kan ändå inte se filmen?? :o

2011-08-11 // 20:12:26
» //I

det funkar inte att se filmen

2011-08-11 // 20:55:57
» H

JAg kan inte se filmen

2011-08-12 // 09:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback