Dagen!

Hejsan idag hoppade jag Fly, Saga fick vara med också. Hon hoppade efter oss. Så först hoppade jag öer hindret på Fy och sedan stannade jag på andra sidan och ropade på Saga  som hoppade över hindret efter oss. :)
Det gick riktigt bra. Mot slutet höljde jag hindret rätt mycket och d fick saga inte vara med längre men Fly bara flög över. Vi är ju inte hemma på gården just nu så jag har ingen riktig ridbana att rida på. Så vi har bara en gräsplan, och eftersom att det har regnat rätt så mycket så var den lite hal och blöt. Så vi hoppade inte så mycket, och det blev ingen bana eller så, bara enstaka hinder. När jag var kar satte jag en lonerlina i Sagas träns och tog henne som handshäst när vi på en promenad för att skritta av.
Skäckla fick ingen ridning idag för hon rymde och har varit ute i skogen och sprungit en hel del... så hon fick som straff att inte ridas idag. Hon surade ett tag i hagen men det var hennes eget fel så...
Jag har ju bara 3 hästar att rida så det var alla hästar det. Tashi rids ju utav Amanda och Mimmie rids av delägaren. Jag rider henne bara ibland om jag frågar. ag skule ju sälja henne men jag ville ha kvar henne i stallet så då fixade det sig så bra som det gjorde! :)
Här kommer hästarnas och min outfit:
Fly hade:
Svart hoppsadel Cortez Gold Medal
Svart ponnyträns Claridge House med rosa foder och strass pannband vit/rosa


Svarta lädertyglar rundsydd Gold Medal


Äggbett Apple Mouth(hon är väldigt mjuk i munnen och behöver inget skarpt bett och hon gillar inte att ha bettet i munnen, jag rider på hackamore så ofta jag kan men det funkar inte i hoppningen...)


Svarta stigläder Claridge House 125cm

Stigbyglar Kwick out


Svart lädergjord med platta Claridge House


Rosa senskydd EquiGuard (bara fram)


Rosa allroundschabrak showmaster


Rosa Teddypadd showmaster


Förbygel Claridge House

Jag hade:

Rosa CRW Basic T-shirt


Grå Ridbyxa Helskodd Exellent CRW


Ridstrumpor CRW


Ridhjälm Hi-Lite Pro Plus CRW


Svart Säkerhetsväst RaceSafe


Läderridstövel Wilton Horsehead


Handskar Crouchée CRW

Saga:


Ponnyträns (utan tygar)


Longerlina (I slutet)

Förlåt om jag gjorde så många detaljer men jag har inget att göra<3

2011-08-09 | 22:59:36 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback