Förlåt alla!

Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt
Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt
Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt
Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt
Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt
Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt
Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt
Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt
Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt
Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt
Så, nu har jag sagt förlåt 100 ggr. Räkna om ni inte tror mig. Ja, idag så började skolan *suck..* Men, jag vill börja med att säga FÖRLÅT tusen ggr till Holmen och Dimsdale. Jo, vi hade bestämt träning med tävlings teamet. Men, jag var inte hemma och kunde inte. OCH jag glömde meddela dem. Känner mig hemsk. Så, ni ska ha ett stort förlåt. och, som ni vet så skulle jag utse en vinnare i *ge mig tips på vad jag ska skriva om* tävlingen. Och, som ett konstig samman träffande så vann......
DIMSDALE!

Grattis tjejen! Ditt förslag om att visa banor som jag har målat var super! Jag har använt de en gång. Och ska definitivt göra de igen. Nå, jag kanske ska komma till priset. Jag hade tänkt, att du skulle få gäst blogga på Soreca. Sen kom jag på en sak som förhindrar de (personlig). Så, ditt pris blir istället......
Du ska få gäst blogga på SOreca fast på ett lite knepigt sätt ;)
Jo, eftersom att vi inte vill ge ut lösenord mm. Så ska du få skriva ett inlägg, med bilder mm. Vad du vill. Och mejla de till oss, sedan publicerar vi de,  under tecknad med "Dimsdale". Bra va?!
Så, du får välja exakt vad du vill skriva. Filmer, bilder mm får du gärna ta med.
Vad som helst.
Ha de bra!
/R


2011-08-22 | 14:15:28 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Holmens Stuteri

Säg inte förlåt! Det gör inget! Det var inte heller bara du som inte kom fast man sagt att man skulle ! :) Men jag har tagit upp med Dimsdale att delta träning via mejl. Vi får se vad hon säger om det. Jag har en fråga också. Om Soreca ska ha/har haft tävlingar? ;)

Kramar //Holmen

2011-08-22 // 14:46:46
» R

Okej, men jag ville ändå säga förlåt. Okej, för jag tyckte att de med mejl verkade vara bra nu när skolan börjat osv. Får se när dimsdale svarar här då. Hon ska få sitt inlägg puplicerat.

/R

2011-08-22 // 15:41:26
» Maddjo( J )

Grattis Dimsdale!

2011-08-22 // 16:20:04
» Dimsdale

Som Holmen sa, du behöver inte säga förlåt ;)

Och tack så mycket! :D Jag älskar när folk ritar banor :3 Alltid lika kul att testa också! Jag ska mejla genast! :)

2011-08-22 // 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback