hejhej!

ja, nu sitter jag S hemma hos R och vi ska snart äta :)
jag ska sova över och det kommer bli massa att fixa med hästarna i dag! har ju knappt ridit någon av dom sen jag kom hem!
så idag blir det ridning på Hip Hop och Q. båda ska få hoppa höjdhopp :) på Hip Hop bilr det kanske inte mer än 105 cm med, och med Q blir det kanske 120cm kanske.
och eftersom att hindrerna ändå står framme blir det löshoppning med Lolli och Lakrits!
Har faktiskt löshoppat Lolli 130 cm! det är faktiskt riktigt mycket för att vara en B-ponny. hon har riktigt bra hoppteknink, men ändå sattsar jag på dressyren med henne ;) HAHA.
R kommer att löshoppa Sweetie tror jag :)
KANSKE kommer film!
ses sen!!
//S

2011-08-10 | 13:15:46 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Dimsdale

Hej!

Skulle ni vilja vara med i en tävling? Besök www.dimsdale.n.nu för att få reda på mer :)

2011-08-10 // 15:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback