Hittat min "dröm" prins...

Hej hej!
Jo, idag kollade jag runt på lite hästar. Inte för att JAG behöver någon. Men bara för skojs skull. Men, jag kollade då som sagt runt. Och gissa vad jag hittade?! Min "dröm" prins. Hingst, Welsh cob typ. Svart(mörkbrun). F. 2007. Herre gud. Jag är kär!!
Jag menar, se för er själva:
Han är helt UNDERBAR! Men, vad ska jag med en hingst till? Jag menar, jag har två, grymma hoppston (Classic o Pix), en självständig, men go b-ponny (Dissan) och en söt liten shettis (Sweetie). Så, jag har ju fullt upp. Men ååå vad jag vill ha honom. Älskar den hingsten!!!!!!!
Men sin låga man, mörka hårrem, breda rygg och kraftiga hovar och ben.....ÅÅÅÅ! GE MIG!
Suck........
Nåja, får väl se honom som en "dröm" prins.
/R

2011-08-25 | 21:03:56 | SVAR PÅ TAL | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» //R

åh, jag bara ÄLSKAR honom också!

shit vad han är söt!

men som sagt: han är bara en drömprins. :(:(:(:(:(:(

2011-08-26 // 18:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback