Idag=Hoppnig

Hej hej alla!
Tusen tack för alla bra förslag jag har fått in. Jag kommer säkert att använda alla. Men..
*ser oskyldig ut* jag har inte valt en vinnare än, men håll ut. De kommer!
Men, jag fick in förslaget om att måla hoppbanor mm i paint. Dock målade jag den i Ph (Photoshop elements 8.0)
Men den får duga. Jag ska som sagt tävla nästa vecka. Som de ser ut. Och jag ska hoppa Classic, och köra dressyr på Dissan. Men, idag så hoppade jag. Jag la upp hinder på ca 1m så att Classic skulle få ha lite kul.
Vilket gick as bra! Så, jag började med att hoppa lite enstaka kryss och räcken, sedan en enkel kombination och sedan en oxer. Avslutade med att hopa alla hinder som en bana. Hon är lite stel i höger sida Classic, men de ska vi kunna mjuka upp hoppas jag. Här har ni en liten bild på banan. (följ gröna strecket, de e banan)
Så, där har ni min lilla bana.
Men, nu är de så att som ni vet så LÅNAR jag Pix, av holmen. Men, idag fick jag ett mejl. Och gissa vad, Pix ska stanna hos soreca!
Så nu har jag en till liten hopp stjärna här. Så, när hindren ändå stod framme, så hoppade jag några skutt  med henne också, visserligen sänkte jag till ca 70-80 cm. Men ändå. De gick verkligen jätte bra. Hon hoppar som en gud den ponnyn!
Ja, nu har jag inte så mycket mer att skriva om.
Vi hörs!
/R

2011-08-20 | 21:40:45 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Maddjo

Haha den banan ska jag prova! Vart ska du tävla?

2011-08-20 // 23:30:16
» Dimsdale

Kul att du använde mitt förslag! :D

2011-08-21 // 00:40:36
» Dimsdale

Kul att du använde mitt förslag! :D

2011-08-21 // 00:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback