ingen? *SÅLD*

är det ingen där ute som vill ha Lolli på foder? ni ska veta att detta är en changs för livet!
fast ni kanske inte vill ha en häst på foder utan ni vill kanske KÖPA en häst? men än säljer jag inte Lolli säger jag bara. fast det förstås... jag är villig att lämna ut henne på ett längre foder! ca 8 mån är mitt sista bud!
jag kommer ihåg sist jag la ut henne här på bloggen så var det ca 20 st som ville ha henne! varför inte nu? jag lämnar ut henne i full tävlings kondision!!! hon har tävlat FEI dressyr och LA+5 hoppning!

men nähä...
-------------------------------------------------
är inte lika deppig längre så det blir la till att packa upp ännu mer och köpa en TV :) kanske blir det en sån 3D tv?? ;) fast nää det är = med ALDRIG I LIVET. tyvärr.
sen ska jag ju som sagt på träning med Power och rida Sammy. kanske rider ut en stund  och hoppar lite terräng, men jag får se :)
sen ska jag hålla ridlektion för en liten mer avancerad ridgrupp :)
dom är 6 st och dom ska få rida: Rasmus, Bilbo, Decibell, Ballett, Henry och så ska en få pröva att rida Hip Hop om den tjejen vill för hon är inte så lätt. annars så är det inte så många avancerade ridskolehästar här på Soreca. vi hade ju Penny och Chassi förut, men båda har det bra som privat hästar nu :)
men mer om allt detta sen :)
och kom ihåg! maila om LOLLI!!!!!

och så vill jag bara tippsa om denna låten ;) R håller nog med mig när jag säger att den e bra :P



haha ses sen ;)
//S

2011-08-14 | 12:31:13 | Hästar/ ponnys till salu! | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Holmens Stuteri

Jag kan tänka mig att hyra/köpa Lolli. Jag har ett stuteri med adressen: www.holmenstuteri.n.nu



Om ni tycker det verkar okej kan Lolli stanna. Mejla [email protected] med bild och stamtavlor med Lolli. Jag är säker på att Lolli kan trivas på Holmens Stuteri :) Hej Svejs ;)

2011-08-14 // 13:53:56
» marina

jag vill låna lolli.

2011-08-15 // 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback