inte på humör......

mm........ jag e inte på humör för att blogga just nu...
har precis flyttat och e lite ledsen för tillfället... men det ska nog ordna sig om ett tag.
orkar inte göra något nu.
hästarna rids av medryttare eller går på ridkolan.
kanske går ut till Mary Poppins och longerar om jag piggnat till lite... men vet inte riktigt.

vi har nämligen flyttat med mamma eftersom att vi blev vräkta och det var nära på att vi hade fått bo på gatan typ... eller nä, nu överdriver jag kanske men vi hade ingen stans att bo. så tillslut hittade vi en liten 2:a  som vi bor i.
---------------------------------------------------

ska i vilket fall som helst träna för en tränare med Power. så det blir la lite hoppning/ markarbete antar jag...
sen MÅSTE jag rida Sammy en sväng och hålla ridlektioner för ridskolebarnen.

så aa, kanske bloggar imon om jag har tid och ork....

//S

2011-08-13 | 21:22:54 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback