Just us!

Hej hej! Nu har jag och S varit ute och hoppat. S hoppade sin lilla b-ponny Lollipop. Som faktiskt gick jätte bra, fast än hon inte är så hoppglad. Jag (R), hoppade Pix. Den ponnyn kan hoppa asså! Och kom ihåg, hon kommer från
holmenstuteri, klicka HÄR för att komma till henne. Dock gör alla misstag ibland. Och idag så vägrade hon t.ex. Vilket var helt mitt fel.
Musiken har tagits bort på våran video. Så jag lägger in musiken med!
Sätt på den samtidigt som ni startar videon.
Så, också själva videon såklart!
Så där, de var våran lilla film.
------------------------------------------------------
Nu är de så att vi har fått ett problem. Vi har fått lite problem med vissa personer (Nämner inga namn), hackning på mejlen osv. Och så vill jag påminna er om ©. Vi kommer på idéer själva. Vi var den första lufthäst bloggen, de är VI som skapade Soreca. Så snälla, att stjäla från andra är INTE ok. Förstått?
Ni som inte har gjort detta, ta inte åt er.
Love yá!
/R

2011-08-30 | 18:05:45 | Filmer | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ELLLIINN

Hejsan världens BÄSTA blogg ursäkta att jag verkade skrytig förut men jag måste berätta om min älskade lufthäst Bamse.



Bamse fick jag hösten 2010 i Februari 2011 när jag var i Sälen blev han lustig och bråkig. Jag lämnade honom hos en tränare. Men han blev aldrig sitt riktiga jag igen så jag väntade. Efter typ 3 månader blev han gladare igen. Men fortfarande så är han konstig. NU i augusti har han testats på nytt och han är ganska frisk än så länge vet jag inte vad det är! ;( men har jag tjattrat för mycket HEJDÅ! =)

2011-08-30 // 18:38:53
» Dimsdale

Rolig video som vanligt :D

Men jag har två frågor :) När kommer startlistorna upp? Och när kommer vinnaren av veckans blogg?? :) Jättenyfiken :D

2011-08-30 // 19:30:28
» R

Om veckans blogg kan jag inte svara, de sköter S. Dock kan jag säga att Tävlingen kommer att flyttas upp, då bara två var anmälda. S informerar dig mer om de

/R

2011-08-30 // 19:34:56
» ELLLIINN

Mmm vill ha en blogg! förresten hur går det med Dissan? stackarn! ;(

2011-09-01 // 16:17:27
» Stall Lunden's

Hej!

Jag vill bara säga att du/ni är väldigt dukig på att filma! ;)

Vissa jag har sett som filmar gör det väldigt ryckigt...Med det gör inte ni/du !

Det blir värkligen jätte bra! ;D



/Hejdå(Från en lufthäst ägare)

2012-01-03 // 16:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback