Min dag, ink. film (som kommer senare)

Hello alla!
Ja, som ni säkert har fattat så har S ordnat några tids inställda in lägg som ni kommer att se då och då. I alla fall. Jag sa ju som sagt att ni skulle få se en film, och de ska ni få. Så fort jag har klurat ut hur man fixar länken från You Tube och hit. S kan de, inte R...
Jag har i alla fall varit ute på en liten runda med Classic idag. De är de som filmen bygger på. De ser ni sedan. Men jag tänker inte berätta mer p.g.a att ni får filmen sen. Men ni ska få se våran utrustning.
Classic hade:
Svart pullar träns
Svart allround sadel
Marin blått schabrak
Nova bett
Svart förbygel med avtagbar martingal
Säkerhets stigbyglar
Svarta benskydd
Och jag (R) hade:
Denim ridbyxor
Marin blått linne
Svart ridhjälm
Svarta tretorn rid stövlar
Så, de var de som jag gjorde idag. Filmen kommer som sagt lite senare.
See yá!
/ R

2011-08-03 | 17:47:46 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback