Min dag och framåt

detta har hänt idag då:
vaknade av att min väckar klocka inte (???) ringde XP
och just idag hade jag ju tänkt att ha på mig lösögon fransar... så fick skynda as mycket för att hinna sätta på dom samtidigt som jag borstade tänderna och sminkade mig för övrigt... det såg kul ut kan jag säga!
men sen drog man till skolan och slutade halv 4 -.- seeegt.
men sen bar det av direkt till Soreca där jag tog in Power och Lolli och borstade båda riktigt noga eftersom att dom var sjukt skitiga ;)
sen bar det av på en uteritt med Power. suuuper mysigt. hitta värsta bra ridvägen! hade aldrig varit där förut. red bara igenom en liten skogs väg som jag aldrig sett förut, ochså kom jag ut på en lands väg typ. och där svängde jag in på en liten grusväg, kom ut på en äng och där blev det några galopper och bocksprång!
mysigt värre med min lilla (STORA) kille :') skötte sig riktigt bra.

sen kom man hem till sig och nu sitter jag och halv sover i soffan. zzzz.....
kommer kanske dra till ikea och köpa någon möbel eller nåt...
just nu har vi typ inga möbler eftersom att vi precis har flyttat. vi saknar t.ex 1 säng så min syrra sover på golvet (på en madrass då!) typ och inget bord har vi heller...
men jag ska inte klaga! finns dom som bor på gatan... var ju nära på att vi fick göra det ett tag.

men men!
veckans schema fram till tisdag nästa vecka!
kan komma några ändringar beroende på vädret :)


2011-08-31 | 18:21:42 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback