Nawwii

nu är Red Wine (Winne) såld till stuterimoon.blogg.se efter några missförstånd!haha.
där kommer hon ha det riktigt bra. men jag kommer saaaakna henne jätte mycket! min fina prinsessa...

--------
men dagen idag då!:
skulle ju longerat Winne men aa XD
sammy blev ju longerad och han gick jätte bra! lite skuttig och så där men men ;)
och Lolli gick som vanligt bra i dressyren. jobbade mycket på galoppfattningar och olika tempon.
Hoppningen på Power gick bra i hoppningen också! det blev bara lite små hinder på 60 cm för det är tävling snart.
LB:1 och LA hoppning. på tisdag blir det :)
och sen så ska jag rida ut på Q och det ser jag riktigt fram emot! längtar tills det bara är min lilla hingst och jag ensama!
tänkte att vi bara skulle rida ut liksom och bara ha det gôtt i skogen!
mer om det kommer sen för nu ska jag beställa Thai mat och sitta och se på film innan det e dax att rida Q :)

och för er som glömt att titta på mitt schema fram tills söndag får se den nu ;)



ha det gött igelkött ;)
//S

2011-08-19 | 18:10:34 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Dimsdale

Hej!

Vad mysigt du kommer att ha på uteritten! Jag älskar uteritter, de är så härliga! :D

2011-08-19 // 21:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback