ni e bäst!

åhhh! jag e bara almänt glad idag :D vill bara dela ut kärlek till allt jag ser!
och då är det bra att NI finns!!!
vill bara berömma er! ni e bäst! ni bygger upp Soreca och inte vi (även faat vi har lite med det att göra också.. men men). ALL CREED TILL ER ÄLSKADE LÄSARE. ni e som sagt bäst! ni, med era komentarer och mail gör våran dag!
vill aldrig mista er! love you guys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! visst, det har man ju höst förut, tänker ni då. memn jag menar det av hela mitt hjärta!
det är ni som fått  oss till den största lufthäst bloggen i sverige! TACK OCH ÅTER 1000 TACK.
ni ställer upp åt oss när vi är som mest deppiga, ni får oss glada och på bra humör liksom :)
åhhhhhhhh vill bara fortsätta skriva åt er! men kan inte beskriva er med alla världens ord :')
tack för att ni finns och vill stanna kvar hos mig, R och J!



tack för att ni är ni och ingen annan <3

//S

2011-08-31 | 17:30:36 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Dimsdale

Vad fint skrivet :) <3

2011-09-01 // 15:05:50
» Holmens Stuteri

Jag tackar för världens bästa blogg :)

Kollar den varje dag ;)<33 Så det blir jätte roligt att ni alla fortsätter skriva :D<33

2011-09-01 // 16:49:40
» ponnypenny

varsegod<3

2011-09-02 // 18:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback