OMG XD

HAHAH J!!! massa små inlägg XD

men har lite att berätta...
såg att R hade mailat hjerpestall.blogg.se/  om att få vara med i hennes tävling team och då gjorde jag med det :D jag anmälde mig med Q :) hoppas hon svarar snart!

uterittan med Power gick rätt bra :) kämpade på bra, men när jag skulle galoppera upp för en backe så blev det några skutt ;)
longeringen gick INTE bra! han fattade verkligen inte vad han skulle göra! lilla Q då... även fast vi gjort det minst 1000 gånger! haha x))

men inom blire LISSE så då blir det som sagt ingen ridning för min del! men det bli det på torsdag!!!!!!!!!!!
jiipiii då blir det R hela dagen :D
men ska gå och käka nu :) ses.
kommer göra ett inlägg imon, kanske 2 st om jag hinner :) <3

//S

2011-08-16 | 21:26:14 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» R

S då! jag mejlade INTE hjerpestall.blogg.se. Nej nej, utan holmenstuteri.n.nu! Suck, S då!

/ R

2011-08-16 // 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback