Osynliga lilla R....

Hej hej!
Idag så regnade de bara, de regnade, och sedan slutade de, sedan regnade de igen och sedan slutade de, osv. Men, jag fick ta och ta mig upp ur de mjuka täcket och gå ut och träna. Vi har en manege i närheten, så jag tog med Dissan och red dit. Eller rättare sagt. Försökte att komma dit utan att bli allt för blöt :P
I alla fall, Dissan fick sig ett dressyr pass idag, vilket han såklart inte gillade. Skritt och trav går väl ann, men så fort jag ska KRÄVA någonting utav honom i galoppen börjar han att bocka och fara, och ni vet ju hur fort lilla Dissan kan springa! Han gör vad som helst för mig, så länge vi rider ute, han hatar att vara instängd bland manege väggar.
Men, de gick hyfsat ändå. Och när vi kom tillbaka så hade de slutat att regna (Jippi!).
Så, efter att jag släppt ut Dissan så tog jag ut Chilli och longerade henne. Bara skritt och lite trav, så hon inte är så van vid att bli longerad. De gick hyfsat bra enligt mig. Hon var lite spänd och förstod först inte riktigt vad jag ville, men efter ett tag funkade de bra.
Classic reds idag av sin medryttare, som tar henne lite då och då, och lilla Sweetie fick vila. Så jag hade de faktiskt ganska lugnt idag ändå.
Nu till de viktiga, jag skrev ett inlägg om att ni skulle få låna Dissan och jag låna en av era hästar, gissa hur många mejl jag fått ang. de?! 0!!! De känns verkligen jätte bra va -.-
Finns de INGEN som skulle kunna tänka sig att låna honom, ni har bara en vecka på er, tänk på de!
/ R

2011-08-14 | 21:38:30 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback