Packat och klart!

Så, nu är allt klart. Transporten packad. Classic lastad. Och alla tävlings saker ner packade. NU, kan vi åka.
Jo, jag fick frågan om VAR jag ska tävla. Och ja, idag, ska jag tävla hoppning, 1.20 hos stallchiquita.devote.se
Och någon gång nästa vecka, ska jag tävla hos Holmenstuteri.n.nu.
Ja, så idag så ska jag då som sagt tävla Classic, Dissan rids av medryttare. Sweetie får vila och Pix rider jag när jag kommer hem.
Kort inlägg.
Hörs!
/R
UPPDATERAT - Kom två:a i tävlingen, är jätte nöjd :)

2011-08-21 | 09:30:24 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Maddjo

Va kul jag ska antagligen oxå vara med nästa vecka!

2011-08-21 // 09:56:44
» Maddjo (Johanna)

Grattis!

2011-08-21 // 18:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback