Pix

Hej hej alla läsare!
Jo, som ni såg på filmen så hoppade jag och S idag. Men, jag hoppade då som sagt Dissan, vilket gick sådär. Men, nu ska jag inte prata om de. Nej, för idag, så var de första gången som jag red Pix. Jag red i våran padock. SOm också gick bra. Hon är så välriden den ponnyn. Jag började med att bara skritta och gjorde lite olika ridvägar. Vilket också gick bra, den ponnyn var lugn och fin, de var nog jag som var mest nervös. Men, eftersom att de gick bra, så travade jag lite och de gick också bra. Jag jobbade henne med övergångar, och avslutade med en galopp. Jag tänker hoppa henne antingen på söndag, eller imon. Vi får se.
Men, den här hästen fastnade jag för direkt. Nu är de bara att hoppas att Holmen inte drar tillbaka bytet.
Men, som ni vet så har Pix blåa ögon, titta!
Ser ni?
Ja, i alla fall. Jag valde en ljus blå outfit för de. Nu ska ni få se den:
Pix hade:
Svart Aachen träns med gummi tyglar
Svart allround sadel
Svart schabrak med en ljus blå rand
Svarta lindor m. lite blått på
Ljus blå teddy pad
Ljus blå brösta
Och så hade jag:
Svarta, enkla ridbyxor
Ljusblå HV polo t-shirt
Ljus blå tretorn stövlar
Svart GPA hjälm
Så, vad tycks?
Vi ses!
/ R

2011-08-18 | 21:48:21 | Outfits | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Dimsdale

Gud, jag älskar hästar med blåa ögon! :) Outfiten var jättesnygg!

2011-08-18 // 23:04:35
» Dimsdale

Hej! Jag älskar hästar med blå ögon :) Och outfiten var super fin och passande ;)



Trodde att jag hade kommenterat detta inlägg innan?? Hm.. Det kan vara min dumma dator, ha ha xD

2011-08-18 // 23:09:47
» mia

Vilken fin outfit en sådan hjälm har jag hemma :)

2011-08-19 // 07:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback