R eller S!

Hej!
De har blivit lite miss förstånd mellan olika medlemmar. Bl.a köpa av olika hästar osv. Ni vet att ni kan mejla till [email protected]
Och jag tycker att ni ska göra de om ni har några frågor, kommentarer på bloggen ska helst bara vara, ja, kommentarer, inte frågor. Och, jag har bestämt en sak. Ska ni mejla till oss, om en häst eller något annat, så märker ni mejlet S eller R. Om de e för att ni vill köpa en av S hästar, märk INTE mejlet med hästens namn, utan med S i så fall. Allt blir så krångligt annars. Snälla läsare, gör de. Mejl som INTe är de, raderas omedelbart. Kanske låter taskigt. Men jag måste göra så. För att de blir så jobbigt för både oss och inte minst ER när ni ska prata med BÅDE S och R i samma mejl. Förstår ni?
Tusen tack!
/ R

2011-08-04 | 13:29:16 | SVAR PÅ TAL | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ponnypenny

Hej! Jaghåller på att köpa roxie av er, och jag tror inte att jag kan ändra mejlets rubrik, utan att det kommer förbli ROXIE.

2011-08-04 // 18:39:48
» marina

jag har redan skrivit i kommentar att jag vill köpa några hästar kommer ni radera de då

2011-08-06 // 14:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback