Tashi såld!

Ja som rubriken säger så är Tashi såld... :/ Det gick fort! Han kommer att bli väl omhändertagen, det är jag säker på! Dessutom har jag fått 2 erbjudanden om unghästar men jag kan inte välja, den ena får jag bara hyra men jag vill ändå inte ha hästen såååå länge. Och den andra är till salu men den är ganska så mycket utbildad så det blir inte så mycket att jobba med. Men jag kan inte bestämma mig. Vad tycker ni? KOMENTERA!
Saga reds av en tjej idag som skabli hennes medryttare och det gick super. Hon ska ha henne 5 dagar i veckan så det blir inte för mycket jobb när unghästen kommmer. Skäckla ska få gå på lösdrift ett tag eftersom att hon har fått ont i ryggen... :( hon bockar jämt så mycket så nu har hon fått ont i ryggen :(
Fly fick vila för det regnade och hon gillar inte alls regn!! Så jag borstade henne noga och så men när jag skulle ta ut henne på en promenad så ville hon bara vända hela tiden och tillslut så gjorde vi det. Jag torkade henne torr och gav henne mat. :D

2011-08-14 | 21:05:29 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nathalie

Jag tycker att du ska ta och hyra Ponnypennys häst :)

2011-08-14 // 22:17:09
» J

Okej, tack jag ska tänka på det. <3 :D

2011-08-15 // 14:35:24
» marina

jag har skrivit om misty nu.du ville veta mer om hon.

2011-08-15 // 15:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback