Terränglektion

Hej. Jag åkte ju på semester bara för att komma ifrån lektionerna lite så att jag skulle hinna koncentrera mig på mina hästar. Och nu är jag tillbaka och ni märker ju hur många jag måste träna hela tiden...
Jag tog i alla fall ut en grupp på 4 hästar och ryttare för en terrängritt i skogen. Dem red dit och jag körde bil så långt det gick, sedan gick jag resten av biten i skogen. Vi hoppade ganska så mycket stora hinder och svåra och så. Sedan avslutade vi med en bana.
Hästarna:
Verona-mörkbrun d-ponny, pigg men duktig (en av dem bästa i gruppen)
Fiona- fux, d-ponny, jättepigg och hoppar bra men mycket svårrriden/pigg!!
Bill- Vit storhäst, halvpigg osäker häst, ganska kraftig och hoppar inte så jättebra. Har bestämt mig för att han ska få gå i en mindre duktig grupp p.g.a det.
Gucci- Ljusbrun skäck, liten storhäst, duktig och smidig häst som jag anser är den bästa i gruppen. men smårädd för vatten så han delar förstaplaceringen med Verona :)


Det var det! Maila/kommentera ifall du vill bli tränad av mig! Eller få din häst utbildad/inriden. :D


2011-08-13 | 14:29:25 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback