Träning och Tävling

Hej svejs allihop!
Ja, idag. Jag har ju som ni säkert vet, en gång för lite drygt ett halv år sedan, kvalat in till ponny SM hoppning. Med Classic. Men kom tyvärr inte med:(
Men, igår kollade jag med den STORA ridskolan här borta. Och de skulle visst ha ett litet KM i hoppning för både ridskole elever, och privat ryttare. Så, jag tänkte varför inte? De blir bara kul. Så, jag tog med mig Classic och hoppade en bana där, på 80 cm. Inte jätte högt, men de är bara bra för henne och så älskar jag ju att tävla!
De gick faktiskt jätte bra, allt gick jätte bra! Men med ett ner på omhoppningen kom vi på en fin andra plats. Vilket jag ändå är nöjd med. Tävlingen var inte så lång, så jag var hemma vid ca ett tiden igen. Men, jag tänkte att ni skulle få se min och Classics tävlings outfit!
Eftersom att Classic är vit, så fick hon ha ett kol svart schabrak.
En svart huva
Svart allround sadel
Svarta plast stigbyglar
Svart pullar träns
Förbygel m. avtagbar martingal
Svarta benskydd
Och jag hade...
vita ridbyxor
Svarta ridstövlar
Vita ridhandskar
Vit GPA hjälm
Svart HV polo tröja
Ja, de hade vi på oss på den lilla tävlingen. Men, eftersom att jag kom hem så tidigt, så hann jag träna några andra hästar med. Jag NH tränade Sweetie. Vilket gick jätte bra. Hon är inte 100% tränad direkt. Men hon kan "kom". "backa". Och början till spansk skritt. Jag släppte henne i padocken, och lät henne springa av sig lite. Sedan tränade jag henne så. I kanske....40 minuter?
Sedan hann jag t.o.m barbacka träna Chilli lite med. Jag har suttit på henne barbacka, när någon leder henne innan. Men inte helt själv. Jag testade.... Och de gick jätte bra. hehe, och nu ska ni få se outfitten till de med!
Svart aachenträns
Ja, hehe, och jag hade då...
Svarta tretorn stövlar
Mörkblå HV polo t-shirt
Svarta ridbyxor
Mörk blå GPA hjälm
Ja, de var Chillis träning idag de, nu har vi bara lilla Dissan kvar. Honom logerade jag. Den busen hade jag tänkt att en av er skulle få låna ju, men ni e så tråkiga och vill inte höra av er :(
Ni har hela helgen på er, sedan får ni ingen mer chans.
I alla fall. Dissan blev helt galen när jag logerade honom. Han bockade och brallade, sparkade och busade. Den hästen gör mig galen! Men men, jag älskar honom ändå! Han hade i alla fall.
Longerings lina
Longerings delta
Svart ponny träns (utan tyglar)
Bett (3-delat)
Så, haha, nu har ni fått höra om min dag. Så, för att kort fatta de hela. Jag tävlade med Classic. Tränade barbacka på Chilli. NH tränade Sweetie. Och longerade Dissan.
Ha de bra!
/R

2011-08-12 | 20:28:22 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback