Unghästarna!

Asså jag har inte fått något svar från Marika så kan jag få lite info om din häst Mia? För jag har en plats kvar och jag får inget svar från Marika så jag kan inte vänta mer på henne. Jag tar emot din häst, om du berättar vad den heter ifall den är träns och sadelvan eller inte. Är den sutten på? ALLT!! :D Skriv gärna i mail. Det är lättare än på komentarer. Om du kan altså.
Kram

2011-08-28 | 00:58:21 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Stallchiquita

Min häst heter Alfred och är träns van men inte sadel van än och inte sutten på men longerad och kan skritt trav galopp men det är allt :)

2011-08-29 // 21:25:06
» J

Stallchiquita: Hejsan, okej vill du få tillbaka honom sedan eller ska jag köpa honom och sedan sälja honom vidare? Vad får jag för utrustning med? Ska han blir hopphäst, dressyrhäst eller allroundhäst? När kan han komma? :)

2011-08-29 // 22:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback