Ändrade planer + Korkad ponny

Uppdatering! - Hon behövde tydligen inte bootsen när hon reds INNE (Manegen) bara i hagen och ute.
God kväll! (Haha)
Aja, som nu såg i mitt förra inlägg så var Pix halt när hon kom in från hagen idag, och jag skrev att veterinären skulle komma imon, men han kom faktiskt redan i kväll, bra bra! Men i alla fall, så kollade han på Pix (Eller rättare sagt hennes vänstra framben) och kom fram till att hon inte alls var halt, men på något knasigt sätt hade lyckats vrida om skon(?) (Fattar inte hur hon lyckas) men, och eftersom att Pix är så enormt känslig att gå utan skor, speciellt på frambenen, så fick han dra av båda skorna. Och (Lyssna här!) gav mig ett par hästar "skor" BOKSTAVLIGEN! Ett par Cavallo simple boots©. Så de ska hon ha på sig t.o.m nästa vecka på måndag, för då kommer hovslagaren. Men, i alla fall så sa han till mig att jag kunde gå ut och gå med henne när hon har på sig dem så att hon ska vänja sig vid dem. Så jag slängde på henne ett skritt täcke, grimma och så "skorna" kolla här!
Grimma och grammskaft (Såklart!)


Ett fleece täcke..

Och såklart,

"skorna", ett par boots liknande saker.

Jaja, imon ska JAG rida lilla Dissan, och så ska Pix hoppas! (om hon är bra)

/R

2011-12-07 | 17:34:16 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback