Äntligen

Då var det äntligen fixat då<3 Tog också bort det som stod "sorecas lufthästar" högst upp på bloggen så att det inte behöver se så dumt ut, det var nämligen också rött och såg helt cpat ut. Så jag tog bort det också innan jag lät er titta <3 Sedan la jag också till lite snöfall så att det blev ännu mer julstämning<3
Så, vad tycker ni nu då? <3 Blev det bra? vad ska jag ändra på?<3
Jag personligen tyckte att det blev alldeles för mycket när man gör korta och många inlägg så kommer den där bakgrunden till rubrikerna, vilket gjorde att det  blev alldeles för mycket.... men det ska jag fixa, en överraskning får det bli, så får ni se hur det blir, kommer upp om några minuter<3
KRAM J

2011-12-06 | 11:43:06 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Dimsdale

Den är verkligen superfin! Älskar den!! Du har gjort ett bra jobb, J <3

2011-12-06 // 21:22:31
» J på soreca

Dimsdale: Tack!! Det är den första "riktiga" som jag gjort eftersom att på den bloggen jag hade om "riktiga" hästar så kunde jag inte och nu har jag tillsammans med en kompis och hon gör för det mesta designerna.

Så har lixom aldrig fått en chans, men tränar jag mer så kommer det nog att bli bättre och bättre. JAg ar ju mest ändrat färger och sånt nu.

Men jag är faktiskt rätt nöjd själv också<3



Kram J

2011-12-06 // 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback