Dag i stallet....

Hej hej!
Idag har väl varit en helt vanlig dag.. fast nu är de ju lov!!!! Yey!
Idag slutade jag vid halv ett och åkte direkt till Soreca för att hinna rida alla hästarna. Mer om de i ett annat inlägg.
Men, som ni vet så är de snart Sorecas årsdag (28 december) Och då får ni allt ta att kolla in bloggen, för då kommer de bli roligt! Jag kommer att ge ut en massa roliga "prisen" eller julklappar. Bloggen kommer peppras med inlägg, och kl. 14.52 kommer ett inlägg, med en grymt massa priser och roligheter!
Men NI måste hjälpa mig, vad vill ni läsa om på Sorecas årsdag? Välj vad ni vill! Peppra soreca med kommentarer och mejl!
Kom igen nu!
/R

2011-12-21 | 21:57:40 | R's inlägg | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rosgården

Berätta gärna hur ni började med lufthästar och bloggen!!Skulle vara jättekul att höra!:D

Mvh L

God jul på dig och J!<3

2011-12-21 // 22:01:43
» Anonym

Håller med Rosgården :D

Hur började allt?

Hur ser framtiden ut för Soreca?

2011-12-22 // 09:54:24
» Dimsdale

Det var jag som skrev kommentaren över :)

2011-12-22 // 09:55:10
» Mummihorse

Ni kan skriva hur ni började med Soreca och bloggen och vad ni fick alla lufthästar i från. Presenter som till exempel, att man får låna någon av era hästar i en vecka eller att man får en ridlektion eller något annat. Ja, jag har jätte många flrslag jag. Man kan ha och dela ut prisrosetter för olika saker till ex Vem som har kommenterat mycket eller den som har stöttat eller hjälp Soreca mäst eller något annat i de stilen. Kanske så akn ni lotta och göra en header och en disign till den om den har någon blogg eller hemsida. Om ni har någon häst ill salu den dagen så kan det vara xtra festligtgt och ja det var nästan alla mina förslag.

Kramar L på Mummihorse

2011-12-22 // 15:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback