Dagens ridpass - Dissan

Idag när jag kom till stallet så träffade jag ju Dissans medryttare, Lina.
Idag fick hon träna lite på att göra halt från både trav och skritt utan att bara DRA i tyglarna.
Hon fick också rida barbacka idag. De gick väl rätt bra, från skritt var inga problem ,men de var tydligen lite svårare i traven. Ja, de finns väl inte så mycket mer att säga, här kommer hennes outfit:
Dissan:
Svarta boots fram
Rött fleece täcke
Svart aachen träns
Lina:
Svarta ridbyxor och en röd fleece tröja
Svarta vinter ridstövlar och strumpor
(+ hjälm och väst )
Min stall outfit:
Svarta ridbyxor och svart underställs tröja
Back-on-track strumpor och en svart mountain horse jacka
Varma stövlar (bytte till vanliga läder ridstövlar när jag red)
(+ hjälm)
/R

2011-12-21 | 22:39:00 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Moa

Kolla gärna in på min blogg och hjälp mig med ett stort beslut

2011-12-22 // 18:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback