Dagens ridpass och outfit - Fly like a bird

Idag red jag ut på Fly. Vi skrittade och travade bara och det gick, hehe, inte så bra. Hon var väldigt stressad och spänd. Hon bockade några gången men som tur var satt jag kvar :)
På hemvägen var hon jätte pigg så där blev det inga fler bocksprång för hon koncentrerade sig bara på att komma hem så fort som möjligt. Så, för att vi inte skulle sluta "ovänner" så tog jag några varv i trav och galopp inne i paddocken för att hon skulle lugna ner sig och då gick det mycket bättre. Hon var lite spänd och pigg men hon var ganska så mjuk och det gick i alla fall bra i slutet.
Dagens outfit idag då:
Färg: Turkos, svart och vitt
Fly:
Jag:
KRAM J

2011-12-22 | 21:31:56 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Nice outfit!

Lycka till på tävlingen i morgon ^.^

2011-12-22 // 21:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback