Dagens ridpass och outfit - Indie

Hejsan! Idag red jag barbacka på Indie, jag har ärligt talat aldrig gjort det på henne, och det var tur att jag hade svarta ridbyxor, för jag flög av xD
Haha, det var ingen fara men som Indie är så är hon lite rädd för vissa saker och sånt, så hon skyggade för en fågel i galoppen och först satt jag kvar men kom bara lite på sidan men när jag klämde åt med benen och försökte kravla sig upp igen så blev hon "rädd" eller irriterad eller något på/för mig för hon stack iväg och började bocka en massa. Jag landade lite fint i den leriga paddocken men varken jag eller Indie skadade oss. Dock så red Emelie på Skäckla samtidigt, som tyckte att det såg väldigt roligt ut... Så hon började också som värsta rodeohästen och Emelie flög som en vante... Haha, så där satt vi i paddocken och såg på när Skäckla försökte få igång Indie på en galopptur, dock så sparkade bara Indie mot henne så tillslut gav Skäckla upp. Vi fångade snabbt in våra hästar och red en liten stund innan vi tog in dem i stallet och sedan fick Emelie låna lite rena kläder... Haha, konstiga hästar- de verkade i alla fall väldigt nöjda med sig själva och de stod och åt så bekymmerslöst i sina boxar...
Indies och min outfit då:
Färg: Svart och mörkblå (lite diskret om man säger så....)
Indie:
Jag:
KRAM J

2011-12-22 | 21:50:18 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback