Dagens ridpass - Pix

Ja, Pix fick idag också ett rejält dressyr pass, men med henne gick de bättre.
Jag har arbetat mycket med henne på sistone, så idag körde jag skänkelvikningar, att öka och minska volten, och så avslutade jag med lite öppna och sluta. I början var hon lite stel, och ville inte riktigt, men sedan började de släppa och hon började jobba ordentligt. Jag är nöjd med de framsteg jag har gjort med den ponnyn, hon blir bara bättre och bättre. Nu ska ni få se hennes outfit:
Färg: Ljusblå
Pix:
ljusblått dressyr schabrak och ljusblå lindor (fram och bak)
Svart dressyr sadel och svart aachen träns
Svarta gummiboots (fram) och under avskrittning, ljusblått fleece täcke
Min outfit ser ni senare!
/R

2011-12-21 | 22:25:30 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback