Indie

Hej! Idag fick Indie vila, hon är så nervös av sig att jag förstod att det inte skulle gå att få henne att koncentrera sig nu. Jag borstade henne och gav henne mat, men satte henne inte i skritten eftersom att det regnar in. Det är bara tak över "gången" och inte på halva sidorna om man säger så. Det är altså inte väggar hela vägen upp, så där fick ingen gå idag. Men jag utnyttjade tillfället att "tvätta den lite, så jag hällde på lite rengöringsmedel i det vattnet som regnat in och sprutade sedan med högtryckstvätt på. En del gick faktiskt bort. Sedan öste jag ut det värsta av vattnet innan jag gick och hjälpte Emelie med Skäckla.
KRAM J

2011-12-09 | 20:43:20 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback