Jag och mina snygga outfits :)

God kväll!
Nu sitter jag ute i Dissans box, i hans hö,med min lapptop i knät, och han är inte så glad på mig nu.
I alla fall, som ni vet så hoppade jag Pix idag, men precis när jag hade satt mig vid TVn inne så kom jag på att jag skulle rida Dissan också. Så jag traskade ner i stallet, (Mina ridkläder hänger i stallet) men väl där kom jag på att mina ridstövlar är hemma, för putsning :) Så ja, fick rida i mina fina toffler!
Haha, men jag red inne i manegen en sväng, barbacka!
Han är för duktig min lilla diamant! :´) Älskar verkligen honom <3
Vi jobbade lite skänkelvikningar och lite lättare saker, mest i skritt och trav, men avslutade med en galopp.
Här har ni min och Dissans "fina" outfit :D
Jag:
Gråa ridbyxor och svart underställs tröja (De ÄR kallt!)
Svarta strumpor och en stickad(?) Kingsland tröja
Och...
Mina fina toffler!! Mjuka! :)
Och så lilla Dissan (Inte mycket till outfit för jag red ju barbacka)
Svart Aachen träna (3-delat bett) Pannband med texten "Dissan <3"
SVarta benskydd (Fram) och svarta gummi boots (Fram)
Så, jag och Dissan fick en liten mys tur i manegen :)
Vi hörs imon!
Natti!
/R

2011-12-08 | 17:08:57 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» wir

Hej! Har vart jättedålig på atg kommentera, förlåt och tusen gånger förlåt! Låter urmysigt!<3

2011-12-08 // 18:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback