Priser del 1

Hej hej!
Nu ska jag dela ut första rundan med priser, ser du ditt "namn" eller stallnamn? Mejla eller kommentera då så att jag vet att du har sett de!
Kom ihåg! Utlottningen om den roliga saken där ni skulle mejla in o beskriva er själva som lufthäst ryttare är inte med här, vinnarna i den kommer upp ikväll.
Neiwada - Underbara människa! Su ska såklart få en GÄSTBLOGGNING! Och så får du en speciall designad outfit, mejla mig för mer info :)
L (Rosgård) - Du verkar så grymt snäll, du ska såklart få en privat lektion för mig! Och en speciall designad outfit! Mejla mig för mer info :)
Morces - Söta tjejer! :D Ni ska inte bara få en utan TVÅ gästbloggningar! En för M och en för A. Och M, du ska även få chansen att rida Classic e en hel vecka! Mejla mig för mer info! :)
De var första rundan, men de kommer massa mer!
/R

2011-12-28 | 17:20:40 | R's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» M :)

Åh, gud vad kul! Mejlar :P



// M

2011-12-30 // 09:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback