Priser del 2

Hej hej!
Här kommer lite fler priser, nu kommer även vinnarna av "den roliga grejen" om ni fattar.
Custens - Du är så bra på att göra outfits själv, så du ska få en lektion för mig! ;)
Neiwada - VINNARE av den roliga grejen, du ska få... en ponny! haha, nej, de klart du inte behöver behålla honom om du inte vill, men här har du honom.
Namn: Grey prince "prinsen"
Kön. Valack
Färg: Grå skimmel
Ras: Welsh mountain
Född: 2007
Jätte söt kille som behöver en ny chans. Lite blyg, men jätte snäll att ha o göra med. Älskar att hoppa och kan gå riktigt långt med rätt ryttare.
Så, vill du ha honom?
PAO (Viggan) - VINNARE av den roliga grejen. Du får också en ponny ;) Men inte vilken ponny som helst....
utan en av våra gamla ridskole ponnyer, men bli inte besviken, den här ponyn är nog den piggaste, säkraste ponnyn i världen (Ja, förutom Dissan då XD )
Namn: Sweet sugarcloud "socker"
Kön: Sto
Färg: Mörkbrun
Född: 2001
Ras: Connemara
Snäll ponny som skulle göra ALLT för sin ryttare, S gamla ponny, men hon kan ju inte bara stå, så...
Men samma här, du behöver inte ha henne om du inte vill.
Så, de var de!
Jag tror att de var allt för Sorecas årsdag, men resten av vinnarna kommer upp imon.
"älskarde Soreca... du är nu inte bara en blogg, du har blivit en del av mitt liv..."
/R

2011-12-28 | 21:02:36 | R's inlägg | 7 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Jag kan jätte gärna ta honom ett tag ^^



// Neiwada :3

2011-12-28 // 21:41:43
» Viggan Stuteri (Pao)

Tack! Han var jättefin! Ska behålla honom länge.

2011-12-28 // 21:54:39
» Rosgården

Vart får du alla bilder ifrån?Dom är superfina!<3

2011-12-28 // 22:38:02
» Simwim

Hej! Du har fått en till Julklapp J :D Hoppas du gillar den! Kolla bloggen ;)

2011-12-28 // 23:11:52
» Custens lufthästar

Tack! :D Hur ska den gå till då, lektionen alltså? :)

2011-12-29 // 09:43:02
» simwim

Hej! Jag ville bara berätta att jag har bytt till bloggplatsen istället ;) Så om du vill få kontakt så finns jag på stallsimwim.bloggplatsen.se :)

Kram simwim <3

2011-12-29 // 12:09:15
» Seine

Hej. Ville bara säga att jag säljer ganska många lufthästar nu eftersom jag håller på att "luftflyttar" ;D Så kolla om du hittar någon, mer info om dom kan komma om du säger till :D

2011-12-29 // 22:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback