Sådär, då var typ allt klart

Jag la till lite teckensnitt till rubrikerna men är typ 99% säker på att bara hälften av er ser det, pga att datorerna inte har det teckensnittet, jag kan lägga till fler så att alla som kollar in får något speciellt. Men ska se vilka man skulle vilja  ha i så fall... <3
Alla som ser att det inte bara är vanliga Arial på rubrikerna på inläggen kan väl komentera? <3 :D
---
I alla fall, jag skulle behöva fler anmälningar till gymkhanan, annars blir det inget, minst 6 st, i alla fall, men helst 8 eller 10 anmälda<3 Jag ska anmäla lite hästar också så får vi se att det ska bli kuuul!! <3 :D
---
Jag har bestämt mig för att betäcka Fly, med en liten fin hingst, är det någon som har en hingst, svensk eller tysk ridponny? :) helst ska den vara duktig i dressyr och hopp. Maila i så fall mig på [email protected]
---
Jag har ärligt talat INGEN aning om hur jag ska göra med Indie, ni vet det stoet som jag skulle hjälpa tinkerbell med. Hon är ju så gott som klar med Tinkerbell har slutat och svarar inte på mail. Jag har inte tid att ta hand om henne så snälla hjälp mig! Vad ska jag göra´? <3
KRAM J

2011-12-06 | 12:17:58 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ELLLIINN

jag har en hingst fast tyo svenskt halvblod. Jättefin! Delicato heter han han finns på bloggen. Utan bild!

2011-12-06 // 18:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback