SORECAS ÅRSDAG!

Hej!!
Nu är den äntligen här, Sorecas årsdag! FÖRLÅT för att jag inte gav ut ett speciellt pris exkt 14.52... Men jag har varit i stallet (IRL) osv..
Men, nu börjar den, våran sköna årsdag!
Jag ska börja med att ge ut ett lite speciellt pris.. eller snarare en rolig "utmaning".
Den som mejla mig(R), och som förklarar lite om sig själv som "lufthäst ryttare" och skriver lite om sitt stall vinner en grymt rolig grej.
Jag ska även lotta ut lite gästbloggningar, så om ni är intresserade av en gästbloggning kommenterar ni DET HÄR inlägget, en gång, (de hjälper inte att spamma..)Ni ska då skriva att ni är intresserade och erat namn (Eller vad ni nu kallar er)
Senare under dagen kommer jag att skriva HELA sorecas historia... tror jag ;)
Jag kommer också att dela ut lite roliga priser som ni vet, allt fårn outfits, gästbloggningar, lektioner eller hästar. Ja, ni hörde rätt, hästar!
Jag har lite hästar och ponnyer som jag fått in från räddnings organisationen, jag kommer att lotta ut en MASSA roliga saker, och jag tänkte att vi även skulle försöka slå besöks record idag, så kom igen nu!
Håll koll på bloggen hela dagen nu! Vi klarar det här!
/R

2011-12-28 | 15:14:39 | R's inlägg | 7 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rosgården

Jag är intresserad det med gästbloggningen!!

Jag kallar mig för L.

Kram!

2011-12-28 // 15:48:38
» Neiwada

Jag är intresserad av gästbloggningen och alla andra "uttlottningar".

Jag kallar mig för Neiwada ;)



// Neiwada :3

2011-12-28 // 16:39:02
» Rosgården

Jag vet inte om min kommentar syns,min dator är lite knäpp,så jag skriver igen ifall kommentaren inte syns!

Jag vill vara med på grejen med gästbloggningen.

2011-12-28 // 16:59:09
» Ponnypenny

Jag är klart intresserad ^v^

//E

2011-12-28 // 17:30:48
» Wir

Vore kul med presenter... ;) ^.^ kan inte gästblogga :P

2011-12-28 // 17:33:21
» Viggan Stuteri (Pao)

Hejhopp! Det var en rolig och bra ide' med att dela ut presenter och annat! Jag är klart intresserad.



//Pao på Viggan Stuteri

2011-12-28 // 18:23:09
» Ef

Är det för sent?

2011-12-28 // 22:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback