Svar på komentarer!

Moa skrev:
Okej tack för svar :)
Jätte fin blogg förresten! :)

Svar: Ingen orsak! Tack! <3
---
E o L skrev:
Hej! Länkbyte? :) Och du, kan du göra en header åt oss? :)

Svar: Självklart kan jag det! Jag har lite mycket att göra just nu men maila mig på [email protected] och märk mailet med "Header J" eller liknande, där får du skicka bilder och färger o.s.v.
Angående länkar så tar jag det i nästa inlägg
---
//A skrev:
Hejsan R Och J! Nu är min blogg igång igen och jag undrar vart erat "Länkfält" har försvunnit...? Som ni länkade till andra Lufthäst stall i spalten till vänster

Svar: Som jag skrev där uppe så tar jag det i nästa inlägg :)
---
KRAM J


2011-12-20 | 21:50:04 | SVAR PÅ TAL | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback