R måste också blogga!?


jaa du R, när ska du också lära dig att hålla denna blogg uppdaterad??
jaja, det får la jag ta hand om! ;)

tänkte snart ordna en FRÅGESTUND här på bloggen :D då kan ni ställa hur mycket trevliga/otrevliga frågor ni vill ;) låter inte det bra?

men ja, min dag då: först var jag i skolan :( det var tråkigt som vanligt. men efter det var jag med R och vi hade jätte skoj som vanligt ;D när jag kom hem var det bara att ge sig ut på Power i skogen för lite kondison/styrke  träning efter som att jag måste få en bättre TÄVLINGS POWER om man säger så ;)

sedan red man då star i manegeni ca 15 min. jag fattar inte att man kan vara så stissig som den hästen!? men det gick ialla fall super :D
dagen imon blir nästan samma fast jag ska rida Sammy och Lollipop.

men nu ska jag läsa :)

tjenixen.

// S

2011-02-21 | 19:58:24 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback