nu ska ni få höra!

jo, igår var jag S hos R för att träna våra hästar!
jag tog med några ridskole ponnys/hästar för lite dissiplin inskolning om man säger så ;)

men jag tog med:

alla mina hästar förutom Lakrits
Lina
Mia
Ragge
Socker
Mary
Henry

men i vilket fall så vaknade jag i morse av ett himla trampande ute på min gräsmatta (jag har en hel fotbollsplan utanför mitt hus). jag gick såklart upp för att se vad det var. när jag tittade ut såg jag Lina och Mia som hade tagit sig in till stoprivathästarna (Lollipop, Roxie och Socker) och där stog dom två medans Lollipop sprang runt som en galning som precis blivit släppt från ett psykhem! jag sprang ju såklart ut och fick ta fast dom och laga staketet -.- trevlig morgon kan man ju säga.

jag ska tävla Q på 80 cm idag :D  får se hur det går ;) jag gör ett  inlägg när ja kommer hem från tävlngen :)

kram // S

2011-01-30 | 10:51:07 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback