ÄNTLIGEN!

ja, som ni såg så har ju R äntligen kommit hem från sin resa! mycket har ju hänt dom senaste dagarna som hon missat!
sammanfattning typ XD :

* jag har köpt Hip Hop.
*vi ska vara med i "min häst" för 2:a gången :P.
*Chassi såld.
*spekulanter på Cherry Pie.
* jag van min första LA dressyr med Q.

ja, det var typ det "största" som hänt nu! :)

men nu ska jag göra nåt som vi aldrig har gjort förut!
nämligen:
om du har en häst/ ponny till salu, och inte kan få den såld, te.x på din blogg, och det är kanske inte så många besökare du har där, så kan ni maila till oss på [email protected] och skriva lite om hästen, och skicka en bild också (krav!!) så kommer vi göra ett inlägg om dom hästarna/ ponnysarna och försöka få sålt dom här på Soreca.blogg.se !! :D
men!! då måste ni länka på eran blogg till oss efter som att vi kommer ju länka till er! (om ni nu inte har blogg, skriver vi eran mail adress).
och man får bara maila om max 2 hästar!! annars kommer det bli ett JÄTTE långt inlägg!!
så maila på nu!!!!!!

jag ska försöka fixa header och design så snart jag får tid!!

kram.
//S

2011-07-01 | 11:39:30 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback