hemligheten

hej! kommer ni ihåg att jag skrev att det kommer en hemlighet här på bloggen? ;)
jo här är den! :
det är en tjej som vill att jag skulle rida till hennes på Mary Poppins!
info:
RAS: korsning.
KÖN: sto
ÅLDER: 4.
FÄRG: bork/ isabell.
KAT. : inte slutmätt men blir C-ponny.
INRIKTNING: hoppning, fälttävlan.
info: fortfarande ostabil i galoppen men säker som en bergsget ute i skogen!
bara älskar att hoppa och ta vilda galopper i skogen. även fast man inte kan rida henne så länge som med en stor häst ;)
underbart bruna ögon som tittar på en, och då smälter man bara!!
kan vara lite rädd och skygg. (jag ramlade av 2 ggr på provridningen ;) )
men annars genom snäll!!
bilder nu då! :










och kom ihåg! alla bilder är google bilder och det är inte jag på bilden!
-------------------------------------------------------------------------------------------
men ni ser själva? sjukt fin va?? ;)

//S

2011-07-28 | 19:56:42 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback