hmmmmmmmm

asså, jag bara undrar, vad vill ni läsa om mer förutom då vi är med hästarna??
haha det börjar bli lite bloggbrist för mig nu ;)
men vill ni att vi tippsar om bra musik?
mer HISS/ DISS ?
länka mer?
ännu mer inlägg om hästar?
vad vi gör på dagarna igentligen?

asså, det ät liksom ni som bestämmer :P vi skriver bara det NI vill höra och läsa om :) så komentera vad ni vill läsa om!

en annan sak jag vill påpeka är att ni komenterar så mycket på alla våra såkallade "depp" inlägg, men typ inte på våra vanliga inlägg :(
och vi får fööööör lite mail!

jag vill inte klaga eller så!
och SNÄLLA komentera frågestunderna mer!!!!!! :)

MVH
//S


2011-07-28 | 17:39:22 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Dimsdale

Kan ni inte skriva lite om de saker ni använder till hästarna? Typ hiss och diss? :)

2011-07-28 // 23:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback