lite saker :)

nu är jag riktigt besviken på er!!!!!!! komentera mera säger jag bara! eller skicka ett kul mail istället! man tappar lusten att blogga. detta gör vi för er skull ju! så skärp er med det!! annars kanske vi lägger ner bloggen? ;(

men jag lovade ju att berätta om tävlingen på Sammy :)
jag startade ju med 80 cm först, och det gick typ sådär... vi tog oss runt felfritt, men på en USEL tid! men det gör ju inget eftersom att det bara var clear round.
90 cm sen då! gick liiiite bättre med farten där då, men vägra ut sig  på 5:e hindret. men jag kom ju hem med 1 rosett i alla fall! men nodde inte mitt mål för sammy detta året: komma runt felfritt på 90 cm clear round :(
men det kommer mer tävlingar detta året!

och sen ridturen på Hipp Hopp gick suuuper! förutom att hon tyckte det var läskigt i ett hörn :P så det blev att hon stack med mig 1-2 gånger ;) men det gör inget! det ar ju liksom första gången :)

men idag blire hoppning på Q. men bara 30-50 cm för att han snart ska tävla :)
denna veckan kommer ju min sista tävling på Lollipop :/ USCH!!!

men får stå ut :(

och glöm inte att komentera mera!
//S

2011-07-05 | 10:55:56 | | 13 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ronja

hej soreca!

jag undrar (och har alltid undrat) hur man gör en såndär bild ovanför alla inlägg, om ni inte förstår så menar jag eran bild då det står:

privatstall, soreca, stuteri och alla är välkommna!

jag hade också velat göra så på min blogg:( men vet inte hur man gör!

skriv hur man gör på min blogg, (eller rättare sagt kommentera hur man gör!

skulle vara tacksam för snabbt svar!

ps. ni får inte lägga ner bloggen!jag har också bloggen: jlrk.blogg.se och är ledare där men vill satsa på någon egen blogg, och jag kommer såklart inte sluta kommentera eran blogg!

2011-07-05 // 11:39:51
» _vippy

Hej! Ville bara säga att Cherry Pie jag köpte av er i vintras mår super! Han står med Mille och en stor tinker jag har köpt. Sedan ska en shetlandsponny eventuellt flytta in :D Har honom på prov nu! Så Cherry mår fint!



Hälsningar _vippy på stallet.se!

2011-07-05 // 18:43:41
» EllenOtendal

Håller på med en liten undersökning:

Vilken marabou choklad är godast enligt dig? :)

2011-07-05 // 19:00:43
» Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tisdag-dagens-blogg.html#comment

2011-07-05 // 19:13:56
» SaraWhitmore

Söt blogg du har! Gillar du också Cup cakes, titta in på bloggen!! :D

2011-07-05 // 19:18:50
» H

Här igen! Nu ska ni få se på kommentarer!!!;D

2011-07-05 // 23:11:19
» Jempa

Hej!

Du säger att vi inte mejlar eller kommenterar men jag ville bara säga att jag har mejlat er typ tusen gånger under sommaren men inte fått svar...jag har även kommenterat men inte fått svar på det...Jag hoppas att ni kollar er mejl och ser ifall ni fått något från mig...svara på min mejl!!

2011-07-09 // 16:38:02
» jempa

Alltså svara på min mejladress menade jag:)

2011-07-09 // 16:39:16
» R

Sorry alla!

Men som ni kanske har räknat ut så kommer jag och S inte vara direkt aktiva under sommaren. Hon e bortrest, typ hela sommaren, och när hon inte e de så e jag de. Men i alla fall. Jag ska försöka fixa till saker lite. Och till hösten, då e de bara JAG som styr och ställer här ;)!



Ha de gött!

/ R

2011-07-09 // 18:39:48
» PonnyPenny

men har E slutat?och förresten vad ska man kommentera om man inte har ngt att säga?

2011-07-09 // 19:12:39
» PonnyPenny

asså inget så där taskit men ta det som en fråga:)

2011-07-10 // 08:51:06
» Hästälskare!!

Hur blir man medlem här???

2011-07-10 // 16:10:32
» Hästälskare!!

Kolla vår blogg

2011-07-15 // 16:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback