Little Line ( Häst till salu ) *SÅLD*

En häst som e till salu, mejla till [email protected] om ni är intresserade
----------------------------------------------------------------------------------------------



namn: little line
kallas: line eller lillen.
ras:  akhal-teke
ålder: 15 år
inriktning: har tävlas i galopp men blev skadad  och kan därför bara rida lätt dressyr och rida ut i skogen.
kategori: stor häst.
temprament: han älskar att vara ute i skogen. han riktigt njuter när man borstar och pysslar om han.
// R


2011-07-03 | 10:38:18 | Hästar/ ponnys till salu! | 8 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sassäh

Hallojs! Allting bra en dag som denna? ^^

2011-07-03 // 11:11:59
» PonnyPenny

jag tycker att ni borde ha fler annonser om hästar till salu! det är kul!!! fett kulXDXDXDXD ne jag skoja bara;)

2011-07-10 // 12:53:58
» Mikaela

gud va söt! Syn att han blev skadad. Jag är lite intresserad men behöver en c-ponny.

Ledsan. Men gullig var den.

2011-07-16 // 15:56:13
» marina

jag skule villja köpa han vill bara att du svarar



på någon fråga. är det en valack eler hingst.kan man galopera och sånt när man rider

2011-08-06 // 14:13:23
» marina

R.jag skule vilja köpa han

2011-08-06 // 14:35:34
» mia

HEJ jag vill gärn aköpa little line är han såld hur mycket kostar han?

2011-08-12 // 22:45:05
» Hanna

Hej jag heter Hanna och jag är kär i ittle line men jag får ej köpa en häst. jag bor jätte nära ett stal där det är en tom box och varge gång jag går för bi den så ser jag lilla gul. jag nästan ber till gud var je kväll nästan jag jag fyller 11 år den 10/10-11 och jag vill ha lilla gul jag går in på googel varge dag och tittar om lilla gul är sål men lilla gul är alldrig såld jag kattar på mammma så hon blir sur men kan du bara skika till mig billder på lilla gul och hur mycket hon koster så ska jag visa mamma

2011-10-07 // 19:23:37
» Ellie

Hej det är en väldigt söt häst,hur mycket kostar den? Jag ska tjata på mamma. Kan man kanske bli medryttare på en sån söt häst? Jag har 3 års hästvana.

Svar: Detta är ett lufthäst stall, inget är på riktigt. Jag vet inte om du har märkt det? Annars så står det och hon är kanske snart såld <33
Kram J
soreca.blogg.se

2012-10-23 // 14:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback