NEEEJ!!!

det var dettta som inte fick hända!
jag skulle gå till stallet på morgonen för att förbereda Power inför tävlingen och då ser jag att hans ben är jätte svullet!
så jag ringde veterinären som kom och sa att han hade en inflamation i benet! så han fick pencelin, och efter ett tag så blev svullnaden mindre... men det är inte riktigt bra än... men vi ska klara detta tillsammans gubben! du och jag!! (L) (L)
så det blev såklart ingen tävling :(
jag har suttit hos Power i 2 timmar och han bara sover av det lugnande medlet...
han kommer bli bra om ca 2 månader :) men det kan bli tidigare också!

så det blev till att anmäla mig i sista minuten till en Clear round på Sammy imon istället! :) vi kommer hoppa 80 och 90 cm. hoppas ju på att komma runt hela banan utan vägringar :) men vi ses! //S

2011-07-02 | 11:07:00 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback