nu e mina... *SÅLDA*

.... hästar till salu! eller ialla fall dom flesta av dom!

till salu:

ROXIE:
RAS: gotlandsruss.
FÄRG: fux.
ÅLDER: 15.
KÖN: sto.
KAT. : B-ponny
PRIS: 10 000.
FÖL: cherry pie och red wine.
TÄVLAD: clear rounder 50 cm och gymkhana.
övrig info: roxie... mitt renrasiga gotlandsruss som älskar barn! passar lika bra på ridskolan som trav banan till privathäst. läromästare på topp!!!
hon kom till mig när hon var 3 år och bara var sadelvan, så jag red in henne helt själv :) riktig liten skogsmulle som gillar att ta det i sin egna takt.


------------------------------------------------------------------------------------------------

SAMMY BOY (SAMMY):
RAS: fjording.
FÄRG: black.
ÅLDER: 12.
KÖN: valack.
KAT.: D-ponny
PRIS: 40 000.
FÖL: -
TÄVLAD: l:C dressyr 5 placering. clear round hoppning 80- 90 cm.
övrig info:  min oslipade diamant!sammy är sparsamt tävlad pga tids brist.
måste komma till ett hem där han kan utbildas eftersom att jag vet att han kom mer gå riiiiktigt långt!
passar INTE på ridskola då han trivs bäst med EN ryttare. han är en sån häst man måste "klicka" med för att kunna rida, om man nu inte vill ramla av (garanterat då!!).
hoppat 115 cm med ryttare och 135 cm löshoppad.
han är en av dom lite mer kraftiga ponnysarna men ej klumpig eller snubblig!


--------------------------------------------------------------------------------------
RED WINE (WINNE)
HENNE KAN NI LÄSA MER OM HÄR -----> http://soreca.blogg.se/2011/june/till-salu-2.html#comment scrolla ner, och så har hon den 2:a hästen uppifrån! :)

-----------------------------------------------------------------------------------------

anledningen till att jag säljer dom är för att jag har inte tid eller råd att ha hästar som bara står...
vill enbart sattsa på tävlingarna :)

hästar jag ska ha kvar:
Power Full (säljs aldrig!)
Lollipop.
Prince Q (säljs aldrig!)
Hip Hop.
Lakrits.

om ni är intresserade av någon av dessa, så maila till [email protected] eller komentera!
och komihåg! det är först till kvarn som gäller!

//S

2011-07-27 | 21:03:39 | Hästar/ ponnys till salu! | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ponnypenny

hey, kan jag köpa roxie, skickar även ett mejl;)

2011-07-29 // 17:23:59
» ponnypenny

hey, kan jag köpa roxie, jag skickar även ett mejl;)

2011-07-29 // 17:25:46
» marina

jag skule villja köpa roxie.det är väll en lufthäst.och 10 000 luftpengar

2011-08-06 // 14:05:23
» J

Jag skickar ett mail till dig. Jag är intresserad av Sammy, är han kvar?

2011-08-09 // 08:05:54
» mia

Hej jag är intresserad av sammy boy är han såld hurmycket kostar han

2011-08-12 // 22:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback